Doskonały krok w stronę innowacji – zostaliśmy partnerem BrainshareIT i dystrybutorem platformy SaldeoSMART 

Otwieramy zupełnie nowy rozdział w naszej działalności – teraz możemy zaoferować naszym klientom kolejne rozwiązania zwiększające efektywność pracy. Dzięki nim będą mogli w nowoczesny i w pełni zautomatyzowany sposób usprawnić swoją codzienną pracę.

Współpraca dekady

Nasze wspólne działania z SaldeoSMART rozpoczęły się 10 lat temu – to właśnie wtedy zdecydowaliśmy się skorzystać z ich innowacyjnej platformy. Od tamtej pory wdrożyliśmy to rewolucyjne narzędzie u 150 klientów, a dla ponad 50 firm stworzyliśmy około 100 obiegów dokumentów, które obejmują faktury, umowy i wiele innych.

Nasze wieloletnie doświadczenie związane administrowaniem platformy SaldeoSMART wykorzystaliśmy m.in. u klientów takich jak:

  • start-upy technologiczne,
  • firmy produkcyjne,
  • sieci handlowe,
  • przedstawiciele branży nieruchomości,
  • członkowie międzynarodowych grup kapitałowych,
  • firmy usługowe.

Kluczowe funkcje SaldeoSMART dla zwiększenia efektywności biznesowej

SaldeoSMART to narzędzie, które rewolucjonizuje sposób, w jaki przedsiębiorstwa zarządzają swoimi dokumentami finansowymi.

Wśród dostępnych na platformie funkcji wspierających codzienną pracę są m.in.:

  • funkcja porządkowania procesów obiegu dokumentów finansowych – dzięki SaldeoSMART stają się one klarowne,
  • funkcja OCR z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, dzięki której w automatyczny sposób odczytywane są dane z dokumentów i skanów, co eliminuje konieczność ręcznego wprowadzania informacji,
  • funkcja zarządzania płynnością finansową: od generowania płatności do bankowości online i windykacji faktur sprzedaży,
  • aplikacja mobilna z możliwością wystawiania i dodawania faktur w każdym miejscu i o każdej porze,
  • integracja z Krajowym Systemem e-Faktur i zapewnienie dzięki temu płynnego przejścia na KSeF bez rewolucji w procesach.

Nowy partner to większe możliwości dla naszych klientów

Otrzymanie statusu dystrybutora platformy SaldeoSMART otwiera przed nami możliwość dzielenia się specjalistycznym doświadczeniem w korzystaniu z tego innowacyjnego rozwiązania, zarówno z klientami, którzy posiadają wewnętrzny dział księgowości, jak i z tymi, którzy już teraz korzystają z usług biur rachunkowych.

Dla firm, które jeszcze nie usystematyzowały i nie zdygitalizowały swoich procesów obiegu dokumentów, obecny moment jest kluczowy. Nadchodzi zmiana, do której warto się przygotować już teraz. Od lipca 2024 roku zacznie obowiązywać Krajowy System e-Faktur. Konsekwencją wprowadzenia go będzie koniec wystawiania faktur papierowych i PDF-ów. Dlatego warto już teraz pomyśleć wprowadzeniu do przedsiębiorstwa kompleksowej platformy SaldeoSMART, która umożliwia całkowicie zdigitalizowany obieg dokumentów finansowych.

Decyzja pełna korzyści

Korzystanie z platformy SaldeoSMART to przede wszystkim oszczędność czasu, która eliminuje konieczność pracy na fizycznych, papierowych dokumentach i ręcznego tworzenia ich zestawień.

Jako partner tego innowacyjnego systemu chętnie przygotujemy Twoją firmę do płynnego przejścia do Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF), co jest kluczowe, by utrzymać zgodność z obowiązującymi przepisami.

Skontaktuj się z nami w dowolny i dogodny sposób, aby umówić się na spotkanie, podczas którego:

  • szczegółowo przedstawiamy możliwości i funkcjonalności platformy SaldeoSMART,
  • wspólnie wybierzemy optymalny pakiet dostosowany do indywidualnych potrzeb Twojej działalności,
  • zaplanujemy i zharmonizujemy proces wdrożenia platformy, zapewniając płynną zmianę.

Naszym klientom oferujemy również nieustanne wsparcie oraz pomoc w rozwiązywaniu ewentualnych problemów, aby zapewnić nieustannych komfort i efektywność korzystania z SaldeoSMART.

Jesteśmy przekonani, że SaldeoSMART to klucz do nowoczesnego, zautomatyzowanego zarządzania dokumentami finansowymi, a nasza nowa rola dystrybutora pozwoli nam dzielić się tą wartością z jeszcze szerszym gronem przedsiębiorstw.

Przygotowuj się z nami na rewolucję w cyfrowym obiegu dokumentów finansowych!

Autor wpisu:

Bartosz Zaborowski

Doświadczenie zawodowe zdobywał w działach controllingu największych Spółek polskiego rynku telewizyjnego, przenosząc doświadczenia tam zdobyte do WZ Partners jako kolejne pokolenie jego współzałożycieli. Od ponad ośmiu lat współzarządza wraz z pozostałymi Partnerami blisko 30 osobowym zespołem specjalistów w zakresie rachunkowości, prawa pracy, wspierając Klientów w obszarze prawa bilansowego i związanych z nim zagadnień podatkowych. Jest absolwentem kierunku Finanse i Rachunkowość Uniwersytetu Warszawskiego oraz Podyplomowego Studium Podatków i Prawa Podatkowego tejże Uczelni. Posiada Certyfikat wydany przez ministra Finansów uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych (nr. 68998/2015).